លោកអ្នកអាចទំនាក់ទំនងមកកាន់ផ្នែកបម្រើសេវាកម្មអតិថិជនរបស់យើងខ្ញុំតាមរយៈទូរស័ព្ទលេខ 087 33 99 82 or 078 33 99 88។ ចាប់ផ្តើមពីម៉ោង 8:00 ព្រឹកដល់ម៉ោង5:00 ល្ងាច
លោកអ្នកអាចធ្វើការទាក់ទងទៅ ទីប្រឹក្សារបស់លោកអ្នក ឬការិយាល័យក្រុមហ៊ុន ឬផ្នែកបម្រើសេវាកម្មអតិថិជនរបស់យើងខ្ញុំ តាមរយៈអ៊ីម៉ែល៖ customer_care.kh@fwd.com ឬទូរស័ព្ទលេខ៖ 087 33 99 82 ឬ 078 33 99 88 ដោយគ្រាន់តែប្រាប់អំពី ឈ្មោះអ្នកត្រូវបានធានារ៉ាប់រង រួមជាមួយនឹងលេខបណ្ណសន្យារ៉ាប់រង មកកាន់ក្រុមការងាររបស់យើងខ្ញុំយ៉ាងសាមញ្ញៗតែប៉ុណ្ណោះ។
លោកអ្នកអាចទំនាក់ទំនងមកកាន់ផ្នែកបម្រើសេវាកម្មអតិថិជនរបស់យើងខ្ញុំតាមរយៈទូរស័ព្ទលេខ 087 33 99 82 or 078 33 99 88។ ចាប់ផ្តើមពីម៉ោង 8:00 ព្រឹកដល់ម៉ោង5:00 ល្ងាច
លោកអ្នកអាចធ្វើការទាក់ទងទៅ ទីប្រឹក្សារបស់លោកអ្នក ឬការិយាល័យក្រុមហ៊ុន ឬផ្នែកបម្រើសេវាកម្មអតិថិជនរបស់យើងខ្ញុំ តាមរយៈអ៊ីម៉ែល៖ customer_care.kh@fwd.com ឬទូរស័ព្ទលេខ៖ 087 33 99 82 ឬ 078 33 99 88 ដោយគ្រាន់តែប្រាប់អំពី ឈ្មោះអ្នកត្រូវបានធានារ៉ាប់រង រួមជាមួយនឹងលេខបណ្ណសន្យារ៉ាប់រង មកកាន់ក្រុមការងាររបស់យើងខ្ញុំយ៉ាងសាមញ្ញៗតែប៉ុណ្ណោះ។
សូមចូលទៅកាន់តំណភ្ជាប់នេះដើម្បីមើលការណែនាំអំពីការបង់បុព្វលាភ៖ បង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រងរបស់អ្នក
ការជូនដំណឹង ពេលខ្លះ អាចមានការពន្យារ ជាធម្មតាអ្នកគួរតែទទួលបាន ដំណឹងនេះក្នុងរយៈពេល 7ថ្ងៃ មុនកាលបរិច្ឆេទដល់កាលកំណត់ របស់អ្នក។ ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកមិនទាន់ទទួលបាន ដំណឹងនេះទេ សូមទាក់ទងមកកាន់ផ្នែកសេវាអតិថិជនតាមរយៈទូរស័ព្ទលេខ 087 33 99 82 ឬ 078 33 99 88 យើងនឹងដោះស្រាយបញ្ហានោះជូនលោកអ្នក។
ក្រុមហ៊ុន FWD ដឹងថា ពេលខ្លះស្ថានភាពមានការប្រែប្រួល ហើយការរស់នៅអាចជួបប្រទះនឹងការលំបាក។ យើងតែងតែព្យាយាមជួយអតិថិជនឱ្យអស់ពីលទ្ធភាព។ ការពិភាក្សាជាមួយយើងខ្ញុំជាមុន គឺជាជំហានទីមួយ ដោយសារការពិភាក្សានេះអាចជួយដោះស្រាយ ឧបសគ្គដល់គម្រោងរបស់អ្នក។
សូមទាក់ទងមកកាន់យើងយើងតាមរយៈទូរស័ព្ទលេខ 087 339 982 ឬ 078 339 988 និងស្វែងរក ជ្រើសរើសផ្សេងៗ និងជំនួយដែលយើងអាចផ្ដល់ជូន។