ផលិតផល
ការទាមទារសំណង
ជំនួយ
អំពីយើង
EN
ខ្មែរ
ខ្មែរ
EN
ការទាមទារសំណង
យើងនឹងធ្វើឲ្យការទាមទារសំណងធានារ៉ាប់រងកាន់តែរហ័ស សាមញ្ញ និងងាយស្រួល
ជ្រើសរើសសំណងរបស់អ្នក
ផលិតផលធានារ៉ាប់រងនីមួយៗមានអត្ថប្រយោជន៍របស់វារៀងខ្លួន។ សូមជ្រើសរើសអត្ថប្រយោជន៍ធានារ៉ាប់រងដែលអ្នកចង់ទាមទារ។
ស្វែងរកទម្រង់បែបបទ
បែបបទទាមទារសំណង
របាយការណ៍បែបបទរបស់ គ្រូពេព្យថែទាំ
មើលទម្រង់ទាំងអស់
កម្រងសំណួរចម្លើយ
តើខ្ញុំអាចពិនិត្យមើលដំណើរការទាមទារសំណងរបស់ខ្ញុំដោយរបៀបណា?
ប្រសិនបើ អ្នកទទួលផលធានារ៉ាប់រង គឺជាអនីតិជន(កុមារ) តើខ្ញុំគួរធ្វើការទាមទារសំណងលើករណីមរណភាព ដោយរបៀបណា?
ប្រសិនបើអ្នកត្រូវបានធានារ៉ាប់ត្រូវបានមរណភាព តើអ្នកទទួលផលធានារ៉ាប់រង (ឬអ្នកតំណាងស្របច្បាប់របស់អ្នកទទួលផល) ត្រូវតែបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់ នៅពេលដល់កំណត់នៃថ្ងៃបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់ដែរ ឬទេ?
ប្រសិនបើអ្នកត្រូវបានធានារ៉ាប់រង ឬអ្នកបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រង បានពិការភាពទាំងស្រុង និងជាអចិន្ត្រៃយ៍ ឬក៏ទទួលមរណភាព រួមទាំងក្រុមហ៊ុន FWD ក៏បានទទួលពាក្យស្នើសុំទាមទារសំណង ប៉ុន្តែមិនទាន់បំពេញនូវគ្រប់លក្ខខណ្ឌ ដើម្បីទាមទារសំណង តើអ្នកត្រូវបានធានារ៉ាប់រង ឬអ្នកតំណាងស្របច្បាប់របស់អ្នកទទួលផលធានារ៉ាប់រង តម្រូវឲ្យធ្វើការបន្តការបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រងដែរ ឬទេ នៅពេលដល់ថ្ងៃកំណត់នៃថ្ងៃបង់បុព្វលាភធានារ៉ាប់រង?
តើខ្ញុំអាចរកបានមូលប្បទានប័ត្រថ្មីដោយបែបណា ប្រសិនបើ មូលប្បទានប័ត្រ របស់ខ្ញុំត្រូវបាត់បង់ ឬផុតសុពលភាព ឬទទួលមិនបាន?
សូមមើលសំណួរសួរញឹកញាប់បន្ថែមទៀត
ត្រូវការជំនួយសម្រាប់ដំណើរការទាមទារសំណងរបស់អ្នក?
នេះគឺជាវិធីផ្សេងៗដែលអាចជួយអ្នកក្នុងការទាមទារសំណងរបស់អ្នក
ទំនាក់ទំនង 087 339 982
ច័ន្ទ - សុក្រ ពីម៉ោង ៨ ព្រឹក ដល់ ៥ ល្ងាច, មិនរាប់បញ្ចូលថ្ងៃឈប់សម្រាក។
អ៊ីមែលមកយើង
ផ្ញើអ៊ីមែលមកកាន់យើងតាមរយៈ customer_care.kh@fwd.com យើងនឹងធ្វើការទំនាក់ទំនងទៅកាន់អ្នកវិញ
សូមបង្ហាញខ្ញុំនូវជម្រើសជំនួយទាំងអស់